.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
باز هم دوپینگ یک نامزد در صدا و سیما

صداوسیما در ادامه اقدامات جانبدارانه‌اش از دولت، آن هم تنها دو ماه مانده به انتخابات، سه‌شنبه‌شب در پربیننده‌ترین بخش خبری خود باز هم به دوپینگ انتخاباتی آقای احمدی‌نژاد پرداخت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از قلم ، گزارشگر رسانه ملی! در آستانه سفر رییس‌جمهور به استان اصفهان رفت و در گزارشی یک طرفه همانند گذشته سعی کرد این گونه القا کند که همه چیز در این استان بر وفق مراد است؛ مردم در ده‌کوره‌ها موبایل دارند، همه خانه‌ها گازدار شده‌اند، همه روستاها صاحب جاده آسفالته‌اند و خلاصه خوشی زیر دل مردم را زده و همه این اتفاقات هم در این سه سال و نیم گذشته رخ داده است.

اما از آنجا که وقتی قسم حضرت عباس راست نباشد، دم خروس بیرون می‌زند، دم خروس این گزارش هم در پایانش بیرون زد و گزارشگر محترم اعلام کرد که تنها 32 درصد مصوبات به طور کامل اجرا شده و 68 درصد آن‌ها در دست اجراست؛ گرچه اگر خود این آمار هم راست باشد، نمی‌توان این 32 درصد را در طول چهار سال با آن همه پول نفت شق‌القمر دانست.

اما با این توصیف و در حالی که خود عزت‌الله ضرغامی دو روز پیش گفته بود نامزدها نگران تبلیغاتشان از صدا و سیما نباشند، باید به ایشان یادآوری کرد که نامزدها نگران تبلیغاتشان در زمان مقرر تبلیغ نیستند، اما نگران رپرتاژآگهی‌های دوپینگ کننده یک نامزد، در طول سال و ایام نزدیک به انتخابات و دیگر اشکال تبلیغ برای وی هستند؛ بنابراین این سخن ایشان نمی‌تواند مبنایی برای عدم نگرانی باشد و اگر این منوال ادامه یابد، باید نگران بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.